Tankar, för mycket tankar

Kiss me.. det måste vara en av de sötaste låtar som finns.. och sångerskan är så urbota söt så man  vill nästan äta upp henne.. så söt vill jag också vara..

På tåget till Linköping hann jag tänka för mycket.. som jag alltid gör när jag är själv.. jag har kommit på det nu.. folk ser mig sällan ledsen (utom Asa då kanske).. för jag är oftast bara nere när jag är själv.. jag älskar att ha människor nära, annars har jag liksom svårt att andas, och då börjar alla dumma tankar komma tillbaka.. Jag kan liksom inte vara sorgsen när alla mina underbara vänner är i närheten.. då mår jag liksom bra.. jag pallar inte att vara ensam. det förstör mig.. jag bävar på något sätt inför den dagen när jag måste flytta och bo själv.. ibland är det också skönt, men i längden bryter jag ihop..
Det kommer sluta med att jag flyttar ihop med någon desperat.. jag hoppas att det blir någon bra.. som han i bageritet vid kvantum (jag har inte glömt), Håkan eller Lars Winnerbäck.. den sistnämda är min favoritplan.. jag ska kanske bo linköping.. det verkar som att han vill tillbaka dit.. perfekt att dela lägenhet då.. han kan sjunga mig till sömns på nätterna..

Idag var jag ute och gick.. det var kallt och halt, men skönt ändå.. jag behövde verkligen komma ut och rensa huvudet... Jag vet knappt vad jag tänker på, men det tar upp mycket plats... och jag har svårt att riktigt koncentrera mig.. jag är rädd för det Erik sa i strömstad.. jag vill inte skrämma folk med vad jag känner.. tänk om det alltid kommer att vara så.. för evigt.. då kommer jag skrämma bort alla killar jag bryr mig om, och då vet jag inte riktigt vad jag gör... jag minns knappt vem det var det gällde då.. när han sa det... men på något sätt stämmer det in på alla som har inträffat efter E... för innan honom var jag bara off.. han förstörde mig på något sätt.. jag var inte beredd på att bli älskad.. inte på det sättet.. fan.. det slutade såklart med att jag sårade honom, och det har jag fått lida för sen dess.. blir jag straffad?...

Usch vad jag håller på.. det är just detta jag menar.. jag borde inte bli tillåten att vara själv för länge, för då blir jag sån här.. tack och lov att det är skola imorgon. så att jag får prata av mig igen.. Asa.. rese imorgon?

"Well all you want is a beauty queen
But not a superstar
But everybodys dream machine
All you want is a place to lay your head"

Kommentarer
Postat av: Asa

Lätt! Längtar som en tok!!

2008-01-28 @ 08:49:41
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0