Testa balklänningar är ansträngande

Idag har jag avslutat alla mina 50 poängskurser.. riktigt underbart.. Jag är nöjd.. blir nog roligare kurser i vår.. så det blir lite lättare.. Det läskigaste var att Olle ville prata länge med oss.. jag hatar sånt.. jag vill helst ha mitt betyg på en lapp, och sen få prata om man underar något.. nu fick man sitta där och plågas.. men det gick bra iaf..

Idag var jag och Asa och testade balklänningar.. den gröna passade tyvärr inte.. men jag testade lite andra..

Det är fasen ansträngande att testa balklänningar.. det är vääääldigt mycket tyg som ska på.. och kroppsdelar som ska få plats :P.. Hade varit toppen om bysetn var lite mindre så att jag kunde ha fler klänningar... men det funkar säkert.. har absolut inte bestämt mig än.. jag gillar den lila.. men jag vet inte.. Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker..

Asa hittade en jättefin klänning.. alla kort finns på http://redhead89.bilddagboken.se/

Sen fick vi gå tillbaka till skolan.. men på vägen upp anmälde vi oss på en körskola.. det känns bra.. nu har jag fått tummen ur lite iaf.. måste ta tag i körkortet..
Uppe på skolan hade vi en föreläsning om Hiv och Aids.. tyvärr var jag jättetrött, och han som pratade hade väldigt sövande röst.. jag var påväg att somna flera gånger.. trött..

Nu har jag varit hemma hos Amanda ett tag.. hon har samma "problem" som alla... Det går inte att läsa killar, men vet inte vad de villa (antagligen samma med oss tjejer). och man vet aldrig vad som kommer hända.. det är läskigt..därför man inte vågar hänge sig ordentligt åt någon.. jobbigt..

Lisa Ekdahl säger det bäst:

"Att bli älskad är stort, bara att älska är större"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0