Trött och nybadad

Nu sitter jag hemma, och jag ska snart sova.. bloggen ville inte fungera förut, men nu fungerar den igen.. jag hade tänkt att skita i att skriva, men det började klia i fingrarna.

Förut kollade jag på KyleXY.. shit vad het han är.. aldrig förut har pyjamasbyxor och munktröja varit så snyggt.. det är iofs alltid snyggt, men det satt bra på honom :D.. sånt gör mig glad (ytlig?)

Konserten idag gick bra.. det var inte alls mycket folk, och det tyckte jag var skönt.. duetten var ganska klurig, men det gick bra.. kom på att det är min sista termin på musikskolan.. lite trisst nästan..Henrik är bästa läraren!

När jag kom hem la jag mig i ett skumbad.. det var riktigt härligt.. jag älskar känslan som man har sen när man går upp.. underbart!  det var nog precis det jag behövde.. det mesta känns lite bättre.

Nu ska jag nog sova.. fick inte fram något vettigt ikväll.. imorgon ska jag fika med Jonas, och så blir det antagligen rese med Asa.. härligt..

Om han säger "hoppa".. då hoppar jag

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja han i KyleXY är riktigt snygg ;D

2008-01-30 @ 23:54:34
URL: http://jenniferholmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0