Trötthetsepedemi samt tips...

Det känns som att trötthet är en epedemi.. alla är mer eller mindre trötta nu.. det är inte bara jag!.. Men jag vet inte vad som har hänt riktigt.. orkar knappt hålla uppe ögonen, och klaockan är inte ens 22 än.
Jag skulle vilja bli pigg, men det tror jag inte riktigt på.. Får försöka sova någon dag.

Jag blir arg så att jag nästan spricker.. den hemska varelse som kallar sig vår engelsklärare...(går under namnet Agelii).. verkar aldrig kunna lära sig mitt namn.. Hon kallar mig alltid för Rebecka.. och det var ju förståeligt i början.. för jaja.. hon kom ihåg min syster (som inte har gått på skolan de senaste 9 åren).. och jaja vi är väl ganska lika.. men nu har det gått en jävla termin och hon säger fortfarande Rebecka varje lektion...Jag får alltid svara "No, Isabella" och sen svaret.. sen vågar hon inte tilltala mig mer på lektionen.. Kärring, lär dig för fan!.. Jag är bitter nu.. henne kan jag hata!!!



Vi hade som sagt tacokväll i lördags. jag är segast på att lägga in bilder. .så här kommer ett litet urval.. väldigt vackra bilder på fina personer.. jag är ju också dålig på att använda kameran.. så det blev inte så många bilder... Jag presenterar iaf : Jag, Asa, Erik, Taco och John :-)

Jag måste bara omnämna en underbar blogg här.. alla som har tid över MÅSTE gå in och läsa http://twoforone.blogg.se/  Den bloggen är helt underbar.. och så sann!.. där kan både killar och tjejer lära sig mycket.. så läs och skratta! Underbart!

Nu sitter jag och tittar på "Tro, hopp och kärlek" som går på trean.. jag måste säga att den här filmen är så söt.. jag älskar den faktiskt.. Jag måste ju erkänna att jag är lite svag för Edward Norton också.. han är så söt..  Riktigt bra film..

Jag var och kollade lite på balklänningar idag.. hittade denna   i en affär här i skövde.. jag ska testa den imorgon.. jag tycker att det nästan är lite läskigt att testa klänningar.. men den där var riktigt fin.. hoppas att den passar på också.

Lyckades iaf knipa åt mig ett mvg i "internationella relationer".. så härligt att den kursen är slut, för den var sjukt tråkig!

Nu måste jag gå och nanna snart.. börjar kl 8 imorgon.. jag pallar inte!!.. 4h hål imorgon med.. skoj? NEJ!

" För du sa man blir vacker om man följer sina drömmar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0