Uniform- och musikalbesatt

Nu är jag äntligen hemma.. det har varit en lång dag som vanligt.. men det känns lite tungt att börja 9:25, och sen inte vara hemma förrän 18:30.. Paraden är inte direkt rolig, men jag får så dåligt samvete när jag tänker på det, så jag kan bara inte hoppa av.. ska hålla ut nu under våren..

Samtalsämnet uniformer kom upp i helgen (jag kom osökt att tänka på det, efter som paraden har äckligt fula uniformer)..

image49

Bilden är helt random, men jag håller fast vid att jag tycker att militäruniformer är väldigt snyggt!.. Kanske inte alla uniformer, men det där gröna är helt enkelt hett... Jag må vara lite udda i denna frågan.. men jag har helt enkelt någon dragning till män/killar i uniform.. haha.. det där lät lite illa.. men det är sant!.. Tur att vi har så många lumpare i skövde.. :-)
Tycker någon mer som jag, eller är jag bara konstig?

John kan läsa mig läskigt bra när det gäller vissa saker.. om man lägger till att jag har världens sämsta pokerface ibland så kan han lätt lista ut precis vad jag tänker på.. jag får helt enkelt sluta umgås med honom.. fast det skulle jag aldrig klara.. Johnny-boy liksom :-D

På torsdag ska jag åka tåg till linköping.. mina päron dissar mig mer än vanligt.. de ska åka upp med bilen, men jag måste åka tåg, för bebisgrejorna ska få plats.. fast det känns ganska härligt.. jag gillar tåg.. man hinner tänka ganska mycket.. men det är ändå lite segt..Jag ska ringa Becka ikväll, och kolla om det är ok att jag kommer innan föräldrarna.. för jag slutar så tidigt.. men det är ändå segt med tåg..
Någon som vill åka med mig och hålla mig sällskap? Haha.. ofta

Satt och lyssnade lite på chess förut.. satan i gatan vad bra Helen Sjöholm, Tommy Körberg och Anders Ekborg är.. lyssnade mest på en duett med Helen och Tommy.. shit alltså.. önskar att jag kunde sjunga som de kan.. helt otroligt bra.. Jag är lite musikalbesatt.. Det är helt enkelt bäst.. gick runt och sjöng med i JCS hela fredagen.. tror att jag nästan hann sjunga igenom hela musikalen.. jag är helt enkelt bäst :-)

Asa har värsta planen.. Hon fyller 18 år på en söndag.. men vi tänkte skriva upp oss på listan till Vatra på lördagen.. och slänga oss in direkt när kl är 00.. grymmaste planen :D... Om någon är på så hör av er.. om man är på listan så slipper man kön.. det jobbigaste som finns. Jag är taggad till tusen!

Många som har läst idag, och igår.. undrar vilka alla är.. men det är väl lite spänningen med det hela.. jag har noll koll :P..

Nu ska jag nog skriva ihop min individuella loggbok till projektet.. vi har varit usla på att göra det..så vi hetsgör allt nu tills imorgon, för då ska vi träffa handledaren igen.. PANIK!

Nu måste jag sluta och faktiskt göra lite skolarbete.. kanske äta något också.. har glömt det. kanske därför jag är hungrig.. smart jag är.. Jag är ett kap helt enkelt :-P.. jag har börjat säga det hela tiden.. snart tror jag på  det själv.

Nu måste jag ta tag i mitt liv.. så tja på er!

"Se dig inte om när du går.
Ta den lilla njutning du får.
Lämna inga dörrar på glänt."       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0