Utvecklad tacokväll.. haha

Japp ikväll hade vi tacokväll med gänget.. känns otroligt omoget att kallas oss ett gäng, men det känns faktiskt så.. ikväll var det Jag, Asa, Erik, John, Ida och Michael. Daniel är tyvärr i spanien.. eller ja.. kul för honom..tråkigt för oss. Tacos är alltid sjukt gott, och jag skrattar alltid mest när jag är med gänget.. haha.. när vi pratade om att Erik hade haft sex med en kon (nej han var inte seriös,.. hoppas jag :P).. så jävla kul.. "var det lika skönt för dig som det var för mig".. haha.. (vi pratar alltså om en vägkon eller nått.. inte något djur).. haha :D..

Sen spelade vi lite rappakalja.. det var skojigt.. så klart vann ju John.. han skrällade till det och var riktigt duktig på det.. Vi skulle beskriva vad "Omgangssyke" är för sjukdom.. då skrev jag "Den norska åkomman när en man inte kan få stånd. Alltså inte ge en omgång"... tyckte att det var skitkul.. skrattade i typ en kvart.. så jag lyckades tyvärr inte lura någon, men kul hade jag :D..  Har jag bara dålig humor eller tycker någon att det också är kul? :D

Sen av någon konstig anledning började vi kolla på porr (kanske man inte borde skriva här, för då får alla en väääldigt konstig bild av oss, men jag lovar att vi inte brukar kolla på porr :P).. Den första visade sig vara en dubbad till engelska, mjukporr och allmänt dålig :P.. så vi bytte.. däremot fälldes en mycket spännande kommentar i filmen.. Två killar pratar om den ena killens tjej som är i london.. Kommentaren lyder: "Statistiken visar att 94%av alla kvinnor börjar hora när de är på semester".. hahahaha.. jag garvade så att jag grät.. den statistiken skulle jag vilje se :P.. tillförlitlig källa? :D..
De andra vi såg var bara allmänt konstiga.. vi bytte ganska snabbt mellan dem.. kvinna i latex på medeltiden kändes inte så troligt, och den sista handlade bara om konstnärer.. allmänt udda.. men det var kul att sitta och kommentera alla... haha..

Det var iaf riktigt roligt, och Asa.. du är bäst!.. ni som läser får inte tro att vi är helt sjuka.. mest lite udda, men det är sånt man får leva med..

Selma är för söt.. mamma och pappa har gäster.. och de har en hund med sig..så nu känner Selma sig utanför.. så hon kom ner till mig och började krafsa på mitt ben.. så klappade jag henne lite.. men sen ville jag skriva klart.. så jag pekade bara på soffan, och hon är oftast väldigt korkad, så hon brukar inte fatta sånt.. men nu gjorde hon det..så hon hoppade upp.. och nu ligger hon och drömmer.. det rycker i hennes ben.. så söt.. hon la sig på mina anteckningar också.. smart :P..

Jag drömde väldigt konstigt i natt igen.. mina drömmar börjar kännas mer och mer som filmer.. väldigt udda, men det känns nästan verkligt när jag vaknar.. önskar att jag förstod vad som menas med dem.. men jag kanske kan fråga Elna när jag ska dit.. det ska förövrigt bli väldigt spännande.. har aldrig haft ett enskilt samtal med ett medium.. så det kan bli intressant.. Men vad ska man våga fråga liksom?

Nu ska jag nog sova.. det här blev för långt ändå.. ingen som orkar läsa ända hit.. det gör jag knappt själv..

"All I know is that all I want, is to feel like I'm not steppes on"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0