Bella är ensam...

Det var verkligen underbart att Asa var hemm igår och idag.. Jag är så dålig på att vara ensam så det nästan skriker om det. Kul att jag har 4 veckor av ensamhet framför mig.. usch... jag tycker att det är tråkigt och läskigt.. jag tror alltid att det är någon i huset.. usch!!

Imorgon är jag ledig igen.. och sen jobbar jag ons-fre.. i helgen ska jag åka till kusten.... min längsta ledighet inträffar i helgen.. Jag slutar kl 14 på fredag och börjar 15:30 på måndagen.. hej semester!!

Igår ställde jag mig i bostadskö i stångåstaden,.. det kändes riktigt bra.. ett steg närmare mitt riktiga liv... Jag och Asa började också kolla på sista minuten-resor.. men det är lite tidigt än.. eftersom vi ska åka i början av september..

Jag är helt korkad.. varför är jag påväg tillbaka dit? Jag måste ta mig loss.. men jag vill inte. jag vill inget hellre än att ha honom här... dumt!.. Det är svårt att kriga med sig själv..

Nu ska jag leta lite jobb till hösten.. och sen ska jag sova igen..

När jag drar dig närmare försvinner du ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0