"Du är min lilla flicka"


trött.. jobb, jobb, jobb.. Men pensionärerna älskar mig.. det känns faktiskt toppen.. jag vill inte jobba med detta hela mitt liv, men mysigt är det iaf ibland!

Imorgon åker jag till Asa... känns som att det var år sen vi sågs! men det är mindre än två veckor sen.. för länge iaf.. Ska bli skönt att ses och bara prata igenom allt som har hänt..

E verkar fortfarande vara hur bra som helst... Han ska alltid ha sista ordet, och det känns toppen.. men ändå drömmer jag bara om den andra.. han verkar inte vilja fösvinna ur mitt huvud.. och det vill nog inte jag heller.. innerst inne hoppas jag fortfarande.. trots att jag inte borde.. Det är jobbigt att vilja ha någon som helt klart är kär i någon annan.. jag kommer aldrig att kunna toppa henne...

A part of me is missing... and that part is with you.. far, far away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0