En vanlig torsdag

Nu sitter jag här.. Farmor är på besök, och jag har ingen mer ork för gamlingar, så just nu gömmer jag mig i källaren. Jag ska nog snart gå och sova.. ska upp om några timmar bara...

Ikväll var konstig.. "du är bra".. var kom det ifrån liksom? Nu fattar jag nada igen.. men skit samma.. jag vill egentligen inte längre.. eller. jag försöker intala mig själv att jag inte vill det iaf.. fast det är så svårt. Hjärtat säger en helt annan sak.. Fan.. släpp taget om mig nogon gång..

Ska träffa E nästa vecka igen. Jag får hoppas på detta nu. Det vore nog bra för mig. Jag är helt sjuk.. han verkar vara en toppenkille, men jag är helt inställd på att han är tråkig/att jag inte förtjänar honom.. helt sjukt... Kommer jag förtjäna en bra kille någon gång?.. Det känns faktiskt inte så.. jag är knäpp ikväll..

Får se vad om händer i helgen.. beroende på hur det blir så kanske det är fest i helgen. Om det blir som andra gånger så är jag inte sugen alls.. kan inte vara själv i ett sånt läge. I värsta fall blir det myskväll hemma och sen hundvakt på söndagen.. eller ja, det är jag ändå... skit samma.. jag babblar.. Jag har blivit mer negativ den senaste tiden.. hjälp mig!

Dags att nanna kudden nu.

"You're not blaming me for anything well that's great
But I don't break that easy."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0