Kom och åk tåg!

Inatt sov jag 5 timmar.. kändes toppen att gå upp imorse måste jag säga!...

Kan inte folk komma och överraska mig!.. jag har så tråkigt på dagarna efter jobbet.. det var toppen i söndags när Asa stod utanför jobbet när jag slutade och väntade på mig.. Jag behöver vara social!!.. Så snälla.. kom och överraska mig.. fast helst så vill jag duscha innan någon kommer hit... men om alla bara vet att jag ser piss ut så är det lugnt :P..
För att alla ska veta så jobbar jag 7-16 imorgon.. och sen 7-14 på fredag, men då ska jag med tåget till kusten kl 14:32.. men om någon vill åka tåg med mig så är det bara att hoppa på :P.. ofta att någon vill.. men det vore kul.

Fick veta att Becka och Emilia kommer att vara på kusten i helgen.. vad mysigt.. nu får jag äntligen lite tid med båda två. Sen ska vi ta mormors bil hem på söndag.. det bli nog toppen! Becka kommer lätt att förhöra mig på vägen hem :P.. Brukar bli så..

Nu ska jag kolla på lite Grey's anatomy och sen äta lite mat..

"Alla bara spelar ett spel, den som följer regler gör fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0