Mamma Mia vad dum jag är

Jag känner mig hemsk.. Han bjöd på bion, och det var som värsta daten.. Men jag känner liksom ingenting för honom.. jag önskar att jag bara kunde utnyttja honom lite för att boosta mitt självförtroende, men jag är för snäll för det.. Jag kan inte utnyttja någon, det känns bara illa.. jag kan inte låtsas heller.. för då kommer det bara att bli värre.. Kan känslor bara komma som poff? Det vore ju bra, men jag har börjat tappa hoppet på det.. Shit.. han är en toppenkille, men det finns inget där.. Fan.. Är jag förstörd när det gäller killar? Varför ödslar snälla killar tid på mig? När jag bara verkar vilja ha dumt folk.. Jag är knäpp och konstig.. Det kan jag inte förneka.. Helvete också!!

Filmen var iaf toppen.. Alla måste se Mamma Mia!.. en riktig gladfilm!

Förlåt för allt babbel.. ni behöver inte läsa..

"Så jag sluter mina ögon och låtsas, att jag redan glömt hur vacker han är"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0