Torsdag

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt alls. Eller ja, övningskört lite och ätit pizza med min käre far..

Igår var bra.. det känns toppen att kunna sitta och prata med någon i 4 timmar, och det känns som att tiden bara flyger iväg.. men Det saknas.. känslan i magen finns inte.. det är helt sjukt.. Den här människan: 1. Hör av sig. 2. Vill inte bara knulla. 3. Verkar lyssna på vad jag säger och är intresserad... Det mesta är en ganska stor omställning.. tiill det bättre.. men ändå vill jag tillbaka till det som var. Jag är helt enkelt sjuk i huvudet!... Jag vill känna något, men det är inget jag kan tvinga fram.. förhoppningsvis kommer det.

Imorgon är det winnerbäck i Göteborg som gäller! Helt underbart! Jag längtar som en tok.

"If it's a broken part, replace it. If it's a broken arm, then brace it. If it's a broken heart, then face it"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0