A day in a life

Jag jobbar och står i.. nu är helgen över iaf, och det känns ganska härligt. Det har varit en otroligt lugn helg på jobbet, de gamla har inte orkat göra något... men det blir ganska långtråkigt utan något att syssla med, så dagarna har blivit långa och varma. Imorgon jobbar jag 7-16 och sen är jag ledig på tisdag.. det ska bli riktigt skönt. Att jag inte börjar förrän 15:30 på onsdag är också ett plus.. nästan TVÅ DYGN ledigt! Woooow

När började jag dejta? Visst några fikor här och där, men imorgon är det the real deal. Fika, bio och antagligen skjuts hem på kvällen.. Det blir nästan som på film.. Jag känner mig otroligt mogen måste jag säga.. men det blir nog kul.. Undra vad jag ska ha på mig bara.. Det får jag bestämma imorgon. Ska bli kul att träffa E igen.

Jonas är helt borta nu... det känns helt sjukt att under några månader i våras hördes vi nästan varje dag, och sågs ofta. Nu hörs vi nästan aldrig, och jag har inte träffat honom på jättelänge. Skit samma.. hans jävla förlust.. Jag fattar inte vissa människor.. Ibland är det så jävla viktigt att vara kompisar, och sen försöker de inte ens hålla kontakten (detta gäller inte bara Jonas).. Sluta fejka! Om man vill umgås håller man kontakten.. annars inte..

Nu ska detta vårdbiträde snart sova.. att gå upp 5:45 tar på mina krafter.. det gör värmen också!

"Dreaming of screaming"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hualigen, du har tur att gå upp 5.45.

Jag måste gå upp 4.45 ;/ inte kul!

2008-07-27 @ 21:52:14
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar; ja, det är faktiskt skit segt! men det är ju iaf ett jobb å sån behöver man!

2008-07-28 @ 21:03:23
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0