Dagen efter

Nu har jag varit dålig på att skriva igen, men anledning finns. Anledningar t.o.m. Närmare bestämt balen och studenten. Sjukt roligt har jag haft. Studenten var lycklig och väldigt rolig, träningsvärken kommer nog inte släppa på ett tag.
Balen var en otrolig upplevelse! Jag har aldrig känt mig så fin förut. Riktigt kul!

Jag orkar inte riktigt skriva nu, sov inte så mycket inatt. Finns bilder från båda på bilddagboken och facebook. Jag hänvisar dit om ni vill veta något mer. För nu ska jag vila. Kanske kommer en mer utförligt redogörelse någon dag om jag orkar.

Puss!

"And it's okay if you have go away
Oh just remember the telephone works both way
s"

Kommentarer
Postat av: Karin F

Hej du!

Vi har några finfina balbilder i dagboken och dagens bild på vår sida. Har du sett dem?



Fler finns.



Vill du kvista över med en pinnespinne eller skall vi bränna en skiva?

2008-06-17 @ 20:37:41
URL: http://floryd.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0