Dåligt Bella... dåligt!

Jag vet att jag är urusel på att skriva, och jag saknar det själv. Men just nu har jag ingen som helst inspiration. Jag jobbar mycket, så jag är helt död när jag kommer hem. Om jag inte jobbar så försöker jag träffa mina vänner av kött och blod istället för att sitta här.

I mitt liv händer inte mycket iaf.. jag jobbar som sagt.. idag var den skrikande tanten tyst, så jobbet var riktigt behagligt.. jag är ändå ganska lycklig att jag är ledig imorgon :)
En gubbe är underbar där.. så fort jag har tid över så sitter jag med honom.. helt underbar vekligen! Han säger så mycket intressant och roligt. Ett helt liv att berätta om..

Imorgon kan bli bra... men jag vet inte.. vågar jag hoppas igen? Jag känner mig själv lite för bra för att riktigt tro på det.. jag kommer hitta nått fel, och sen blir allt förstört.. Är jag för bunden till J?.. E lär vara bättre för mig.. men kommer jag kunna släppa loss? Det är fasen inte lätt.. tur att jag inte hinner/orkar fundera så mycket nu för tiden.

Dags att sova..

" Oh kiss me with your eyelashes tonight
Or Eskimo your nose real close to mine"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0