Fest igår

Igår var det riktigt mysigt.. en sån där härlig kväll med grillning, vackert väder, härligt folk, god dricka och lite annat.

Hela dagen började med att Asa väckte mig och sa att det var frukost.. underbart! Så ska man vakna varje morgon, men färdig frukost och en underbar person där :) Vi tog det ganska lugnt hela dagen, för det var så jävla varmt. Sen åkte vi hem till henne och la oss och solade.. satan i gatan vad varmt det var.. men härligt ändå..

Själva festen var sjukt härligt.. vädret var helt underbart verkligen.. lagom varmt.. Härligt snack under hela kvällen också.. även om John säger lite för mycket ibland.. :P.. Fast det gick bra ändå.

Sen åkte vi 7 pers i Idas bil. Jag, Anna, Jimmy, Jimmy och Asa i baksätet.. absolut inte trångt kan jag lova :P Men roligt var det.. Hem till mig kom vi tillslut och där blev det lite vattenpipa, och sen åkte folket hem...När vi väl gick och la oss så somnade vi ganska snabbt, men fasen vad varmt det var.. Jag sa att jag skulle döda honom om han väckte mig innan kl 9.. kl 7 väcker han mig.. och låtsas som att klockan är 9.. illa! Men jag orkade inte döda honom just då :P.. sen somnade vi igen och vaknade vid halv 12.. lagom sådär.. Varmt men mysigt.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt.. Kanske sola en stund.. Sen blir det nog rese med Asa ikväll.. mysigt!

"You can lie between her legs and go looking for, tell her you're searching for her soul"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0