Foooooooooooootboll

Jag borde skriva lite.. men egentligen hinner jag inte. Har Cambridgeprovet imorgon.. 7h!!!! Hur fan ska jag orka? Tur att vi har lite raster, annars skulle jag fasen gå sönder.

Sista natten med gänget i lördags. Jag, Åsa, Lotta och Elin söp till hemma hos Åsa :D.. Skoj som fasen. Jag kommer att dö när vi inte kan se på bonde ihop i höst :(

För att komma till måndagen lite snabbt. Fotbollsturnering! Shit vad roligt det var! Jag var full och glad hela dagen, fotbollen gick skit, men ingen brydde sig. Så underbart!


Förklaringar till korten:
1 John var sjuuuuukt het!
2. Klassen som förfestar
3. Jonathan som var lite berusad
4. Sexiga Asa
5. Jag med tröjan som gav mig fulaste, hemskaste brännan sen
6. Asa suger av en flaska?
7. Klassen på fotbollsplanen
8. Fylla?!
9. Jag dansar och missar bollen (Det är jag som kör flygplanet)


Riktigt jävla roligt iaf. På kvällen var vi på norrmalm lite och sen i boulonger. Tyvärr var det jättemycket knott, så tillslut hamnade vi på kosmopol som var det enda (!?) öppna stället i hela skövde. Illa!

Imorgon ska det komma lite kort från studentfesten förra tisdagen. Sjukt fula! Kanske bara ta mer de som är någorlunda. Roligt iaf, så kolla in imorgon!

Nu ska jag plugga lite till. Önska mig lycka till!

"I natt, ska en stjärna tändas. Den ska skina klart"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0