Jobb, jobb, jobb

Det tar upp mycket tid nu. Jobbet. Fast det är ganska mysigt också, för jösses vilka trevliga pensionärer vi har på avdelningen nu. Det är nästan så att jag kommer sakna dem när jag är ledig imorgon och fredag (YES!!).. eller inte.

Imorgon drar jag till Asa en sväng... det ska bli mysigt. Det känns som att vi har ganska mycket att prata om redan, men det är för att vi inte har hunnit göra det så mycket. Saknar henne grymt mycket!!!

Just nu kollar jag på något program där de ska ta ut nya medlemmar till pussy cat dolls (?).. det är nog det mest meningslösa program jag någonsin har sett. Men om någon vill se blåsta, lättklädda tjejer som bråkar, skriker och juckar mot saker så är detta ett program för dig.. väääääldigt spännande... eller inte!

Tisdag ska bli spännande :).. det känns inte som att jag är en person som gör sånt här, men det är bara att slänga sig utför stupet och hoppas att jag landar mjukt. .. inte hoppas på för mycket, men samtidigt återställa hoppet. Det kanske finns vettiga killar trots allt?

vettiga killar är ett eget kapitel.. men vad är egentligen det som händer nu? Det känns som förra sommaren, innan allt hände. Har vi gått tillbaka? är vi plötsligt kompisar igen? Vad händer på onsdag, lördag? Vad ska jag göra? Vill jag detta?

Nu ska jag sova.. att börja kl 7 är ingen hit för mig. UUUUUSSSSCCCHHHH!!!

"What would your mother think? Oh lord, oh how would your father react?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0