Midsommar

Ja jösses. Jag lovar att jag ska skriva mer när jag börjar få koll på mitt liv igen.. alltså när jag börjar jobba och får lite rutiner. Det har varit annat som har tagit upp min tid dessa dagar. I onsdags åkte jag till Asa, underbart! Thaimat och mycket skitsnack. Det var riktigt härligt. Vi sågs senast i söndags, men det kändes som en evighet. Hur ska vi klara sommaren?

En annan sak som tar upp min tid är.. (trumvirvel) tragiskt men sant, jag har börjat kolla på Gossip girl. Jag har sett reklamen på tv och tänkt "shit, mer fjortis än OC". Sen hade jag tråkigt så jag laddade ner säsong ett. Helt sjukt. Jag fastnade direkt. Nu är första säsongen (18 avsnitt!!!) redan slut, och de har inte släppt fler. Vad ska jag göra?!?! Jag vill bara veta hur det går... oh shit vad bra det var. The bad boy - Chuck är så mums.. Pappa gillar!!!!

Idag är det midsommar, så jag ska upp och duscha och försöka hitta något att ha på mig, och sen ska jag dra till simsjön där vi ska ha midsommarfirande ikväll. Imorgon åker jag till kusten för att fira min födelsedag där.

Dags att göra sig iordning

" Or we can keep chilling like ice cream filling
We can cool in the gang if you'd rather hang
Ain't no thing. I can be lugubrious with you.
I got no ifs ands ors no wits or whats about it
But this place is getting crowded and my house is two blocks away
Or maybe closer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0