"Du får en bit blomma"

Mycket har hänt.. lite har skrivits. Det borde kanske hålla sig så, men lite kan jag ta upp iaf.

Studentfesten var sjukt rolig i tisdags! Det var en bra dag överhuvudtaget. Jag blev hur lycklig som helst underdagen, och jag fick fram ett lyckorop. Klumpen i magen försvann hur fort som helst. Tack och lov!
Middagen hos Rosina var också skitmysig. Jag kommer att sakna henne, lätt bästa läraren som jag har haft under mina år på västerhöjd (Ronne hade vi bara ett år tyvärr). Väldigt god mat, sötaste huset och trevligaste personen. Hur bra som helst.
På kvällen blev det grillning och förfest på en gräsmatta. Jag väntar på Asas bilder.. skitmysigt där också. Sen var det Vatra som gällde. Toppenkväll! Det tog mer än en timme för mig och Asa att vingla hem mitt i natten.. Vi somnade nästan utanför pizzerian och vek oss av skratt vid vägbulorna i hentorp. Så kul är inte gupp egentligen, men då var de fan det!
Natten och morgonen var lite värre, men jag börjar vänja mig. Jag var lite hård, men det måste jag nog börja vara. Någon gång måste alla bestämma sig. Men jag tror att jag ska lämna telefonen i fred när jag är full, arg och ledsen. Ingen bra idé att skicka dumma sms då. Jag har bett om ursäkt.

I onsdags åkte jag till Linköping och Ljungsbro. Bodde hos Becka, Daniel och Emilia. Firade Battes examen, och umgicks. Det var trevligt. Emilia var verkligen jättesöt. Det tyckte jag knappt förra gången, men det var hon verkligen nu.


Sjukt söt unge som sagt!


Ikväll var jag med Erik. Vi snackade skit, åt mat och såg på porr :P. En helkväll helt enkelt.

Nu ska jag sova. Första gången hemma i min egen säng, ensam sen i torsdags. Shit. Över en vecka. Hur ska detta gå?

Jag önskar att allt bara kunde lösa sig. Att vi slutade famla i mörkret.


"I was going nowhere, going nowhere fast"

Kommentarer
Postat av: CJ

sweet

2008-06-30 @ 23:38:44
URL: http://lovelylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0