Arg idag

Jag är arg idag.. vet inte riktigt varför.. undrar om det beror på att jag lyssnar på Alanis idag och hon är arg.. eller har jag faktisk en anledning?.. Jag ska inte måla fan på väggen igen.. men jag blir så irriterad på mig själv för att jag faller för samma sak varje gång.. kan jag ALDRIG lära av mina misstag?

Fikan idag med Asa, Erik, John och Daniel var mysig.. jag behövde komma bort lite.. pallar inte att vara själv.. då blir jag bara ännu argare.. Inte så djupt snack.. blev mer det när jag och Asa gick till rese lite, men det var bra ändå.. vill inte ha det såhär.. jag och Asa lyckas alltid sätta oss i dessa dumma situationer.. och jag vet aldrig riktigt vad jag gör för fel?.. för det är väl inte fel att lita på folk?.. tyvärr verkar det vara det som är mitt fel.. livet vill att jag ska bli ännu mer cynisk och inte våga ty mig till någon.. fan

Nu ska jag skriva på mitt italienskarbete.. pallar inte!

"Well it's full speed baby
In the wrong direction"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0