Bobs jobb

Ganska seg dag.. men det var härligt så länge som solen sken.. men nu är det lite värre.. illa att mitt humör är beroende av vädret..

Jag klippte mig idag.. jag hatar egentligen att klippa mig.. jag tycker illa om att sitta där i stolen med en stor spegel framför sig.. då ser man allt som inte är vackert.. usch..
Skit samma.. jag tyckte att det blev fint när jag satt där.. men nu ser jag lite ut som en blandning mellan en 70-talsperson och en hund.. tror inte att det är det jag ville, men jag får överleva..

Jag ska snart gå och duscha och hoppas att håret löser sig.. sen ska jag dra till mariestad på fest!..

"All I ever wanted was
I don't wanna lie"

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Tror du på spöken? :D

2008-03-07 @ 17:10:27
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0