Drömmar

Jag ska börja med att dedikera ett inlägg till mina drömmar.. alltså de jag drömmer på natten och inte mina framtidsdrömmar..

Jag brukar sällan komma ihåg det jag drömmer, och om jag gör det så händer det väldigt sällan, och inte speciellt  detaljerade.. men andra bullar var det under denna helgen.. det var nästan sjukt.. jag har drömt så mycket konstigt, och alla mina drömmar var som en film.. väldigt detaljerat

Det fanns en person som ständigt återkom i mina drömmar.. jag vill inte alls drömma om honom, men jag antar att jag inte kan påverka det speciellt mycket. Problemet var att jag låg och funderade på honom på kvällarna när jag skulle somna, för att jag just var själv, och då har jag för mycket tid att fundera på.. speciellt när jag spenderar dagarna med mina föräldrar.. skit samma,  det har inte riktigt med saken att göra.
Första natten var X inte så närvarande.. vi pratade bara om honom.. förövrigt så var drömmern inte så konstig.. bara lite obehagligt verklig.. Drömmen den andra natten var däremot helt sjuk.. för att inte tjata sönder saker här på bloggen så kan jag bara säga att den innefattade en teaterpjäs av "pippi", med flygande, färgade gummihandskar som dansar till låten "Another brick in the wall".. väldigt mycket pippi.. Sen flög vi till Serbien eller nått.. det var då jag skulle träffa X, men han försvann bara.. och jag kunde inte hitta honom.. väldigt jobbigt..
Natt tre var nog värst.. jag var nästan arg på riktigt när jag vaknade.. X var tydligen tillsammans med en gemensam kompis till oss, och hon var gravid.. jag var bjuden dit på middag, och jag visste att X fanns i källaren, men han vägrade säga hej.. satan vad arg jag blev.. och den var så verklig också..

Nu tjatar jag som fan, så jag ska sluta nu.. jag hoppas nästan att drömmarna slutar nu.. orkar knappt.

"Take a chance on me"

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man drömmer nog ofta om det man tänker på innan man somnar.

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-24 @ 19:41:49
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0