Dumpa honom.

image75Jag ska bara skriva lite snabbt om boken, för jag är trött ikväll.. så jag tänkte försöka sova lite tidigare idag.. måste ju upp tidigt imorgon också :D

Jag har nu lånat ut boken till Asa, tror att hon behöver läsa den lika mycket som jag behövde det. Den var faktiskt jättebra!. Grunden till själva boken är att man ska inse att man förtjänar bättre än en dålig kille (vill inte säga att alla killar är det, men vissa är inget vidare)..
Bara att ta mod till sig att erkänna för sig själv att om han inte hör av sig och inte bryr sig.. så är han faktiskt inte intresserad.. hur mycket man än kan bortförklara det.. och om han faktiskt bryr sig (men visar det urdåligt).. så kanske han borde tänka om, och han är ändå inte värd dig..

Äh palla att recensera boken.. den behöver läsas!

Imorgon ska jag åka till kusten med släkten.. får försöka packa lite imorgon

"Snart går vi i solen, jag svär"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0