"En aning besvärad.. precis som jag"

Skriver bara lite snabbt nu.. Idag är det 100 dagar kvar till studenten.. yay!.. så det är utekväll på vatra och bogrens.. MEN.. jag är pank, har ingen ork och känner mig allmänt palla.. så jag ska hem till Asa nu.. och sen ska vi in till stan och ta en fika eller nått istället.. haha.. roliga vi är.. men som sagt.. palla..

Idag har varit en bra dag.. förutom att cambridgeprovet var bajs... Jag ringde och kollade så att jag har sommarjobb, och det har jag.. ville egentligen inte jobba inom vården ett år till.. men det är lika bra..
Sen har jag bokat mitt teoriprov också.. säger inte när.. men inom en snar framtid..

Nu tänkte jag kila till bussen..

Skulle helst ha det bra.. är det för mycket begärt?

"De måste undra vad han har att göra med mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0