En dag ska jag inte känna något.

Förlåt om jag verkade lite aggressiv igår, men det var precis det jag var..

Igår kom Asa hit på kvällen, och vi satt och pratade nästan hela natten.. vi kom inte i säng förrän kl 5 imorse.. och då hade vi hunnit baktala de flesta killar vi känner, för sakens skull.. det var ingen bra dag att vara kille igår i våra ögon.. verkligen inte!..

Nu har Asa åkt hem, och mina föräldrar åkte till Linköping, men jag ska stå på loppisen imorgon, så det var ingen idé att jag åkte med..så nu är jag själv hemma igen.. skräll!.. Ikväll kommer iaf Asa hit, och kanske Jonas.. Det ska bli kul.. hatar att vara själv.

En dikt 4/2-08

Ett liv försvinner
En ny stjärna tänds
Tiden går för fort
Knappt ett steg på jorden
Lyser starkast gör han
Blinkar emot mig
Från ett nattsvart tak

Stjärnor lyser längre än ett människoliv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0