Favorit i repris

image73image72

Idag blir det favorit i repris (ett ord som jag tydligen har svårt att skriva!).. Fika med Asa och Jonas.. värsta mysigt!

Träffade Asa en sväng förut.. jösses vad vi hade mycket att prata om.. och vad arg jag blev efter ett tag!! Det har varit så mycket nu.. så allt har bara byggts upp utan att få försvinna.. så när jag blir arg så blir jag jättearg!..
Usch usch usch..

Jag borde sluta övningsköra med min pappa också.. vi funkar verkligen inte alls ihop!.. Det blev bråk i bilen som vanligt.. så till slut gick jag ur bilen, smällde igen dörren och gick hem istället.. miss ilska smittar nog av sig!! Blev så arg så jag grät på vägen hem.. och nu är det tystnad mellan mig och pappa..

Nu ska jag försöka lugna ner mig lite, och sen åka in till stan!

"And I wanna hear what you have to say about me
Hear if you're gonna live without me
I wanna hear what you want
What the hell do you want?"


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Verkar alltid som det är svårast att övningsköra med sin pappa, iaf bråkmässigt. Och med morsan för att hon är mer nervös!

Svar: TACK

2008-03-16 @ 18:38:23
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0