Hard to believe.

Idag har vi varit på Vasa och pratat med mina gamla lärare i hopp om att få tid där för att hålla lektionerna som vi egentligen skulle haft på medborgarskolan.. det gick sådär.. vi kom därifrån med löftet om att få hålla en lektion. Det räcker inte, men det är ett steg i rätt riktning.

Sen gick jag och Asa till rese, tror att vi behövde det båda två. Fast det värsta är att när vi är tillsammans och pratar börjar man tänka för mycket, och då börjar mn grubbla.. och då kommer man på saker som man inte vill tänka på oftast. Jag måste sluta måla fan på väggen innan något dumt har hänt, jag måste också sluta planera för mycket.. det gjorde jag speciellt när jag var yngre.. då kunde jag fan vara gift med en kille i min hjärna för att han råkade visa lite intresse.. det är bara dumt, för då tror man att det är mer än det är.. det ska jag inte göra denna gången.. då blir jag bara lurad och sårad.. och det är bara dumt.. jag ska lära av mina misstag kanske.. men samtidigt så är det ju bra som det är nu.. äh.  jag ska inte grubbla som sagt..

Asa verkar ha krångel.. (haha rimmar på hångel).. späcket som han var förut kommer tillbaka.. det är det som signalerna visar.. får hoppas på att det är fel bara.. hon är värd att det går bra för henne nu.. blev lite avundsjuk idag när vi var tillbaka där vi har varit förut.. jag vill också!.. men jag måste bli lite mer säker först.. lite mer stabil.. men det som hon gjorde visar ändå på att man är påväg i rätt riktning.. att det finns där.. det är det jag vill.. annars har jag bara drömt igen..

jag drömmer väldigt mycket konstigt nu för tiden.. vet inte om jag gillar det eller inte.. ibland kan jag tro att mina drömmar är verkligheten, och då blir jag bara förvirrad.. vill att helgen ska komma nu... så att jag kanske kan bli lite mer säker.. eller nått..

Dags att plugga engelska nu.. fast lite teori först..

I hans ögon drunknar jag.
I hans armar brinner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0