Irriterad ikväll.. inte så ovanligt..

Nu har jag plågat mig igenom melodifestivalen.. jag ska väl egentligen inte klaga.. för det var mitt val att se på sen.. men jag gillar Luuk och Björn, så jag stod ut.
Det är pinsamt vilken dålig smak Svenskarna verkar ha när det gäller schlager.. hemskt!... jag mår fysiskt illa av vissa låtar.. de borde inte ens få visas i tv!!

Nu ska jag lägga detta bakom mig och försöka bli en mindre hatisk människa.. men det är svårt.. just nu är jag inne i en hatisk period.. jag är jättearg över vissa saker som jag egentligen inte borde bry mig om.. men det stör mig nått enormt när jag inte får som jag vill.. speciellt om jag är på detta humöret.. Därför gör hela min situation mig så arg just nu..
För flera år sen ville jag ha något.. men då fick jag det inte.. nu vill jag ha något helt annat som jag inte kan få.. Därför känns det som att jag står och trampar på samma ställe fortfarande.. det gör mig förbannad.. mest förbannad på mig själv.. men också på människor omkring mig.. Sluta ge mig dubbla signaler!!.. Du kan inte vara gullig mot mig ena stunden, och ignorera mig i nästa!.. Det är det som jag hatar mest i världen.. gör inte så..

Men du får gärna fortsätta precis som du gör..


Rayanne (MSCL) "You know you like her -- would it kill
you to admit it, maybe treat her halfway decent? Because you know,
she deserves it. And she's not gonna wait around for you
forever."

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Ja, svenskar har usel smak! Jag är bara grymt glad att inte Christer Sjögren fick mer röster.. han borde nödslaktas!

2008-03-15 @ 22:47:39
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0