Lista.. jag har tråkigt.

image701. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja.. ibland händer det väl..

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja..

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Hm.. vet inte.. mamma tvingade nog i mig nyttig mat istället.

4. Vad åt du senast?
Crépes och sallad..

5. Har du fått någon komplimang idag?
Amanda sa att jag var fin i håret.


6. Har du varit med i en rättegång?
Nej.. studiebesök på tingsrätten räknas inte.

7. Är du polare med grannarna?
Nej.. mina grannar är läskiga.. jag gömmer mig i buskarna när de kommer.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska.. Engelska, franska och lite spanska om hon vore tvungen

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.. om nu inte övernattningarna i england, italien, ungern osv räknas.

10. Senaste piercingen?
Mina öron.. (enda piercingen.. hade mina planer på läppen eller näsan för att tag sen..)

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hm.. Måste varit till Asa i ryd i onsdags..

12. Gay?
Om man inte räknar min hemliga kärlek för Audrey Tautou och lite fyllehångel så är jag ganska straight.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
*visslar* kan ha hänt.. men bara enstaka gånger.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nepp.. jag är en snäll flicka.

17. Har du varit på stranden?
Nej.. jag har levt i 18,5 år utan att vara nära en strand.. döh.. ja!

18. Har du haft en stalker?
Haha.. beror på vad man kan räkna som en.. E var på gränsen kanske.. men jag jobbar stenhårt på att vara en själv.. lyckas ibland!

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Shit.. nej.. vi hade minst 4 st under 4 år..

20. Hur bra är din syn?
Perfekt!

21. Har du varit på ett party?
Ja.. party är det bästa!.. Jag är partysugen nu!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Jag vet inte hur jag skulle lyckas få möjligheten.. men vill hajarna simma med mig så vill jag simma med dem :D

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Då skulle jag säga att du var konstig.. han är inget kap direkt :P.. haha.. joooo det är han.. men han är en lycklig sambo.. så back off!!

24. Har du varit utomlands?
Ja.. jag hamnar lite överallt i världen

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja.. jag är lyckligt lottad :P

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett tyvärr.. (hoppas på fler snart).. jag var typ 5 år.. var brudnäbb, hade en jättefin gul klänning med 7 lager med kjolar, paljetter, pärlor och glitter..Gissa om jag var glad?.. Men skorna gjorde ont!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja.. de skulle nog slå ner mig..

28. Var är dina syskon just nu?
De är nog hos min bror på S.t. Patrick's fest.. synd att jag inte kunde åka dit... Kul att min syster "festar" när hon är jättegravid!

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag drömde att någon släppte ut hemska djur i klassrummet, och att jag hade en lång orm/insekt som bet sig fast i nacken.. hemskt vill jag lova!

30. Vem ringde dig senast?
Amanda.. snackade skit imorse..

31. Vilken tid gick du upp imorse?
11:30 tror jag.. skönt att ligga och dra sig länge.. när "ormen" försvann så sov jag gott.

32. Vad ska du göra i helgen?
Hm.. det är redan lördagnatt.. så jag tar nästan helg.. ska spendera denna på västkusten med släkten.. Håll tummarna för att jag överlever.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Tack. Ville bara få iväg nåt. Tack min måltavla. Puss"

34. När var du riktigt sjuk senast?
Riktigt sjuk har jag inte varit på länge.. men jag har varit ganska förkyld de senaste dagarna.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Beror på vem man räknar som kändis.. amanda spelar teater.. tog på henne idag.. close enough.

36. Vad finns i din bakficka?
Jag har ingen bakficka.. pyjamasbyxor for the win!.

37. Har du färglinser?
Palla linser alls!

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag tror att jag höll på att somna.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Ligger och snurrar.. för att det är roligt.. eller försöker minnas vad jag har drömt.

40. Vad ska du göra efter det här?
Hoppas att det kommer någon rolig till msn som jag kan prata med.. annars ska jag snoka runt lite till, och sen nanna kudden.

"What am I darling?"

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Riktigt sköna svar på vissa av frågorna ^^

Svar: Jo det strulade hela natten! Men visst är låten tung ja visst ;)

2008-03-16 @ 14:48:28
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Sofia

audrey tautou är en av världens vackraste människor.

2008-03-17 @ 15:26:45
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0