Lista

Jag har inget vettigt att skriva just nu (kanske kommer ikväll).. så nu får ni njuta av en fin bild av mig och Johnny-boy från Peace and Love i somras...haha.. sexigt.. Jag slänger upp en lista också..

image60

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Hm, jag kanske borde ha flätor idag.

Hur mycket kontanter har du på dig?
20 kr.. max :P

Vilket ord rimmar på "test"?
fest, pest, mest, flest, hääääst :D

Favoritplanet?
Hm.. klurigt.. Vill nog säga uranus.. för namnet låter som your anus på engelska.. mogenvarning på mig där.

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh, klänning och en kofta.

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Öh.. inga skor på mig inne.. men jag hade på mig stövlar förut.. köpta på myrorna (sanningen är att Asa köpte dem på myrorna och jag "övertog" dem :P)

Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Singing in the rain idag på Filmkunskapen,

Vad gjorde du klockan 2 i natt?
Jag sov nog.. antagligen vred jag på mig och drömde något konstigt.

Vem skickade det senaste sms:et till dig?
Jimmy tror jag.

Vilken ålder har varit bäst hittills?
Fasen vad klurigt.. jag hade kick-ass-roligt på dagis.. men i somras var allt bra också :)

Vad var det senaste du sa till någon?
"Jag går till datorn lite"

Vilken färg har din jacka?
Svart (tråkig)

Vem var senast arg på dig?
Pappa :P.. övningskörning,

Vem umgicks du med senast?
Asa och Ida.. i skolan,.. om nu inte Pappa räknas.

Vilken sida sover du på?
Mitt i.. eller jag vet inte.. vänder mig ofta in mot väggen. så vänster.

Vad blir ditt namn baklänges?
Allebasi, eller Alleb. Tyckte alltid att det lät som en trollkarl när jag var liten.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
Två nätter tror jag.. jag brukar hålla mig ganska frisk.

Hur tar du dig till jobbet?
Jag jobbar inte, men jag går till skolan.

Vad har du för startsida på internet:
google.se

Vem ringde du senast:
Pappa när jag skulle hem.

Godaste drickan till frukost?
oboy eller juice.. vill helst ha kaffe också, men jag är för lat för det.

Vilken tv-serie är bäst:
My so-called life!.. lätt!!!.. Annars är scrubs, greys anatomy och green wing underbart!

Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att jag ska bli övergiven

Vad har du för färg på ditt påslakan:
Grönt och vitt.

Vad ska du döpa dina barn till:
Tage är ett grymt namn.. Gillar Jonathan också, men det känns konstigt. Tjejnamn vbet jag inte.. får hoppas att jag bara får pojkar..

Kan du ditt mobilnr utantill:
klart jag kan.

Vem kramade du senast:
Asa tror jag.

Vad åt du senast?
Egenlagad (är det ett ord?) lasagne och rivna morötter.. gott.

Vilka språk talar din mamma?
Svenska. Sen kan hon göra sig förstådd på engelska och franska. Kanske spanska också.

Vilka länder har du bott i?
Sverige. (Räknas 2 veckor i england, 9 dagar i italien, en vecka i ungern?)

Vilken tid gick du upp imorse?
09:15

Det var det.. konstiga frågor.

"If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
and just forget the world?"


                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0