Min ängel

image77

Det har varit en påfrestande dag. Jag fattar inte riktigt själv hur dum jag kan vara... eller inte dum, men jag lurar ju mig själv hela tiden. Jag är så sjukt naiv hela tiden. Jag trodde seriöst att det inte skulle bli så denna gången.. en helt oskyldig fika.. men tji fick jag.. tyvärr kan jag bara skylla på mig själv. jag har ingen koll..

Nu vet jag precis vad som kommer hända.. och om det nu blir som jag tror så måste jag kunna stå emot.. Min boj i havet är Asa.. hon har varit underbar idag.. och jag fattar inte hur vi har orkat med dagen, men tanke på allt som har hänt.. hon är så stark.. jag är så stolt över henne! Hoppas att jag kan vara lika stark.. idag ville jag bara slå någon och skrika.. men jag höll inne med allt.

Jag är så trött på mig själv.. jag borde verkligen plugga på naturkunskapen, men jag orkar inte.. har för mycket tankar i huvudet..

Fattar du inte att jag testar dig? Att detta är din chans att visa vad du vill.. men jag vet hur det kommer att bli

"Lägg band på din lusta, om du inte vill ställa till oreda" - Tulpanfeber

Kommentarer
Postat av: Asa

Du är underbar

2008-03-26 @ 23:35:02
Postat av: Erik Keding

Lät lite jobbigt det där :\ Men det är tur att du har Åsa :)

2008-03-27 @ 23:19:07
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0