Musik och minnen!

Nu sitter jag och lyssnar på kass musik. Det är nästan obehagligt att se vilka låtar folk har skickat till en.. mina mottagna filer är ingen vacker syn. Men vissa låtar värmer hjärtat ordentligt!.. Har ni varit med om att ni inte har hört en låt på jättelänge, och sen när ni väl hör den igen så kommer alla känslor som man hade förra gången man hörde den fram?.. Vissa astister kan jag nästan jämföra med en känsla jag har.. det behöver inte vara att jag var kär då eller nått.. för t.ex. så tänker jag på Eddingsböckerna när jag hör vissa Cranberrieslåtar, för att jag lyssnade på dem HELA tiden när jag läste Eddings.
Fast sen är det självklar att jag tänker på E när jag hör LeMarc eller Fantomen på Operan, och jag tänker på G när jag hör vissa Queenlåtar, Jag tänker på S när jag hör en blandskiva jag gjorde då.. Something Corporates alla låtar hör till en Högstadieförälskelse.. när det gick åt helvete med den så klarade jag knappt att höra dem längre.. Counting Crows är Becka när hon var i USA.. Knutna nävar är läger med Åsa, Benson och Jonte. Jag kan hålla på i en evighet.

Mina ben är fortfarande stela efter OPV.. vi kom tvåa!.. vilket alltid är målet, för vinner man så måste man annordna året efteråt.. det som är illa iår är att Mellerud vann, men de vill/kan inte annordna för det ligger så långt bort.. BAJS!.. kommer bli klurigt för oss, om vi nu ens kan genomföra det... det krävs att fundera på. Men vi är grymma iaf!.. två är inte illa.. ca 13h tog det för oss att ta oss runt och alla var mer eller mindre döda när vi kom i mål.. bilder och resultat finns här : http://www.forshem.ssf.scout.se/opv/
Jag tror att jag har tappat bort min snpdd redan... FAN!!!

Idag har jag städat och slängt gamla kläder. Kände mig jätteduktig när jag hade slängt bort massor.. nu får sakerna som är kvar faktiskt plats i garderoben.. det känns bra. Jag hittade massa kläder som jag hade glömt bort också.. toppen!
Jag hittade massa andra saker också.. riktigt roligt. Jag ska rensa mitt skrivbord någon dag också.. då kommer jag hitta massa minnen som jag har sparat av någon anledning.. shit vad spännande.. jag har sparat på så mycket dumt.. men det är roligt att minnas tillbaka.

Imorgon är jag ledig.. är nästan ledig på tisdag också.. men jag kom på att jag måste åka in till vårt projektmöte.. så då kan jag lika gärna gå på filmkunskapen.. vi ser ju "singing in the rain".. den är grym!

Inatt drömde jag en sexdröm.. blandat med att köra bil.. läskigt.. jag tror att övningskörningen har börjat sätta spår.. för jag drömmer om det ganska ofta.. eller att jag kör bil överhuvudtaget.. Det är inget fel på  det, men det  får gärna sluta blanda ihop sig med sexdrömmar.. för det var nästan läskigt.. sen får folk sluta komma på oss också :P.. haha..

Nu ska jag nog strax försöka sova.. men jag sov så länge imorse, så jag kan ju knappt hoppas på att somna redan. Imorgon ska jag försöka plugga spanska och filosofi.. sen ska jag och Asa till Vasa ( haha) och prata om projektet, sen är det orkester.. men det blir nog en ganska slapp dag imorgon ändå.

"With a word she can get what she came for"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0