Mysig kväll

Det har varit en bra kväll.. 3,5h fika är härligt.. shit vad vi har pratat.. helt underbart.. Alla tog upp sina problem, och alla fick mer eller mindre vettiga svar :P..
Tydligen skulle jag och Jonas inte kunna bo ihop, tydligen har Asa och Jonas en pakt :P Enligt Asa så har Jonas ett solskensleende..(sant).. och tydligen går han igång på sång.. haha.. som sagt.. det var en vettig ikväll..
Tack båda två! Precis vad jag behövde!

Nu sitter jag och kollar på Romeo och Julia som går på tv.. Har aldrig sett denna versionen (med Leonardo).. så det kan bli spännande... synd att den är så deppig bara.. behöver lite lycka egentligen.

Imorgon har jag körlektion.. hoppas att den går bra..

Tycker inte om måndagar.. imorgon är jag ändå ledig.. men minnet från de "bra" måndagarna kastar en skugga över de andra måndagarna.. så det är lite piss.. jag fick höra idag att jag ska skita i det.. att ge folk andra chanser inte funkar.. men jag vill tro på att saker kan ändras... men jag gör nog bäst i att inte bry mig mer.. men det är väldigt svårt.. knäpper han med fingrarna så kommer jag springa dit igen.. och hoppas igen.. och gå i fällan igen.. och aldrig lära av mina misstag..Fan!

Ge mig rätt syn, så jag ser det som är sant.

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Kul att kunna ha såna vettiga konversationer ;)

Svar: Ja det kan man fråga sig. Alla verkar ha sovit illa!

2008-03-17 @ 13:44:52
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0