Nog inte så nere som jag verkar.

image62



Hej hopp, där ser jag inte glad ut.. men det har jag inte direkt varit idag heller (bilden är dock från förra veckan om jag inte minns fel).. idag har varit en pissdag egentligen.. jag har gått runt och undrat och undrat.. T.o.m. i mina drömmar går det piss just nu.. seriöst, det är sällan jag är ledsen över en dröm när jag vaknar, men det var jag imorse.. jobbigt som fan.. sen kunde jag inte somna igår heller.. allt det som händer nu känns igen så jävla mycket.. vill inte att det ska bli dumt igen.. men vi är påväg neråt igen.. iaf jag.. känns som jag snubblade utan att veta om det, och nu faller jag.. utan att kunna göra något åt det.. det hela är beroende av om någon fångar mig.
På bussen hem var det tungt, jag tänkte bara dumma tankar.. sånt som jag inte vill tänka egentligen, men jag tror att jag på något sätt vill plåga mig själv.. vet inte varför.. usch..

Jonas var bra idag.. jag blev lite glad mitt i allt dumt..  får börja ta det han säger på allvar.. kanske finns något som skulle fungera bättre, något lättare.. men jag vet inte.. jag tolkar alltid allt som folk gör mot mig fel..så allt detta jobbiga kanske bara är en liten skitsak som jag förstorar.. men det känns som att det är full fart i fel riktning.

Jag ska inte verka för deppig, för det är jag inte.. är ingen stor grej egentligen.. men det trycker över börstet och jag mår illa när jag tänker på allt ibland... synd att allt är så komplicerat.


Jack Twist:" Tell you what... truth is, sometimes I miss you so bad I can hardly stand it..."
(älskar brokeback mountain)


Kommentarer
Postat av: Sofia

brokeback är helt underbar!
Underbar filmmusik!

2008-03-11 @ 10:07:42
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0