Påskhelgen

Jag ska bara skrivca lite om helgen.. för jag har ingen riktig ork att sitta och beskriva allt in i minsta detalj.

Jag höll på att bli tokig av att spendera nästan 5 dygn med mina föräldrar.. jag vet att det är dumt.. men så var det.. höll på att bli tokig av att vara "själv"..

Becka har gått 5 dagar över tiden nu.. hon vill bara fö ut ungen, men det verkar som att det kommer ta ett tag till. Mamma har fått för sig att barnet kommer på onsdag.. Själv vet jag inte, men jag väntar med spänning på att bli moster nu!

Jag har tänkt för mycket i helgen.. jag vill hålla mig ifrån att höra av mig.. som "Dumpa honom" sa till mig, men jag är så dålig på det!.. Speciellt när jag är ensam.. jag hatar att vara ensam!

Nu ska jag slappa och sen sova.. hoppas att jag kan det ikväll..

På natten drömmer jag om dig, försvinn ur mitt huvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0