Så arg så att jag nästan går sönder...

MItt humör är som en jävla jojo.. igår satt jag mitt i natten och grät så att jag skakade, jag kunde knappt andas.. vet nästan inte ens själv varför jag grät.. en kombination av allt.. jag känner mig så dum och smutsig.. stressad över allt, jag hade hoppats på att jag skulle ha fel, men jag verkar ha rätt..på toppen av allt detta så är Jonas och Asa så underbara mot mig.. jag fattar inte hur jag har lyckats hitta så bra kompisar.. jag grät för jag blev så rörd av allt.. Speciellt Asa.. jag fattar verkligen inte hur jag skulle kunna klara mig utan henne.. när jag går sönder så lagar hon mig alltid.. Jag har haft världens tur!

Mitt jojo-humör då som sagt.. idag var jag deppig hela morgonen, men det ändrades under dagen.. Det började efter skola, och då började min ilska stiga upp.. jag var riktigt arg ett tag.. mestadels för allt som har hänt under höstan/våren.. att jag har lurat mig själv så mycket.. och att jag har gjort mig så liten.. Sen fortsatte det bara under dagen.. allt som har hänt för både mig och Asa den senaste veckan bara bubblade upp.. sen fortsatte det under en trip till rese.. efter det skakade jag.. jag vet inte om det var av ilska eller av något annat.. jobbigt var det iaf..

Sen kommer det värsta.. jag ska börja med att be om ursäkt för alla hårda ord som kommer nu.
Jag och Asa fick reda på hur den killen som Asa har träffat ett tag har betett sig.. jag förstår inte hur det lilla avskummet ens kan kalla sig människa! jag är så jävla förbannad! Hur fan kan man stå ut mig sig själv när man beter sig så jävla pissigt! Han har sårat Asa, min ängel så mycket.. så om jag skulle träffa honom nu så kan jag inte lova att jag skulle kunna hålla mig ifrån att försöka slå ihjäl honom.. det jävla aset borde inte ens få slicka hennes skor.. han är inte ens värd att få finnas just nu! Jag är så arg att jag skakar.. INGEN ska få göra henne illa.. allra minst han.. just nu är han värd all olycka som finna.. jag kan inte ens låtsas att vara medmänsklig längre.. Han är värd analklåda med grus och salt i.. han är värd all smärta just nu.. för när hon grät mot min axel så visste jag att han är ett av de största svinen på denna jord.. åhh vad jag vill slå honom nu.. skada honom ordentligt.. det jävla fittaset! Det finns inga ord som kan beskriva en sån skit som han!
Asa är värd det bästa det finns, för hon är det bästa som finns!.. han är värd allt hemskt!

Nu fick jag ur mig det.. jag har lust att slå på alla nu.. jag vill skada någon, eller bara skrika.. fast ilskan känns bättre än att vara ledsen!

Vet inte ens om det är värt att vänta tills söndag.. tror inte att det kommer kunna ändra något ändå.. "jag tycker om dig med".. yeah right... hade det varit sant så hade jag inte varit så lurad nu.. ljug inte för mig.. jag hatar lögner! Det är bättre att vara ärlig.. för annars bränner man broarna helt..

"I hope that you miss me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0