Snö?! Vad fan?!

Jag var glad igår, för jag tänkte att våren äntligen var här.. men tji fick jag (nu blev jag precis 80 år gammal, för jag tror inte att det uttrycket används längre).. Jag går ur mitt rum och ser ut genom fönstret, och sen bara fryser jag fast och stirrar.. jävla snö!.. Jag hatar när saker förändras så här fort.. jag vill ju ha vår.. jag har längtat så länge!

Igår kunde jag inte somna.. när jag kom hem satt jag som sagt och kollade på Romeo och Julia fram till 2-tiden.. den var väldigt söt.. men jag satt och dissade det mesta, för att det inte är troligt.. cyniska Bella på intåg kanske?.. skit samma.. sen gick jag och la mig och försökte somna.. men det som Jonas sa under fikan ekade i huvudet.. "Hur många gånger har en andra chans blivit något bra?".. det är så sant.. jag lever på hoppet om att folk faktiskt kan förändras.. men nu vet jag knappt längre.. allt detta ledde till att jag började tänka dumma tankar.. börja tänka på sätt at lösa mitt "problem".. Jag började måla upp scenarion i mitt huvud, och började tänka ut saker som jag skulle vilja ha sagt, men aldrig skulle våga säga. Allt detta gjorde att jag inte kunde somna.. jag är nog lite rädd för mig själv.. även om jag inte skulle våga säga det.. så har tankarna börjat gro..

Började läsa om en av mina favoritböcker igår.. Tulpanfeber är så bra!

Ulf är så rolig.. grymmaste körskoleläraren!

"She smells his body, and it makes her sick to her mind"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0