Studiedag

Härlig dag än så länge!.. jag fick sova länge, solen skiner och det mesta känns ganska bra.. jag måste bara sluta drömma så mycket konstigt.. "ingen vet något".. ofta!.. eller ja.. jag vet inte.. har ingen riktig koll..

Yes! Jag hittade snodden igen!

Nu ska jag sätta mig på min soliga altan och plugga lite engelska... cambridgeprov på onsdag igen.. hoppas att det går lika bra den här gången.. men jag har absolut ingen motivation att plugga..
Sen ska jag äta en bit vegetarisk lasagne (mums!) och sen gå till vasa.

skriver antagligen mer ikväll... står i valet och kvalet om jag ska gå på orkestern (det borde jag). eller om jag ska träffa Asa (det vill jag).. klurigt är det... borde träffa Asa.. behöver prata av mig lite..

"Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0