Tisdag

Nu är det kväll, men jag är inte trött, orkar liksom inte gå och lägga mig, för jag kan ändå inte somna.. vet inte riktigt varför.

Idag har jag mest softat runt hemma.. Fixade mina och Asas affischer förut.. för kursen.. så förhoppningsvis ska de upp på olika ställen i stan imorgon.. så får vi hålla tummarna för fler deltagare nu.

Jag är verkligen inte motiverad att skriva känner jag.. men jag kan ju berätta att jag köpte en bok igår på bokrean, som jag sen började läsa på kvällen.. den heter "Dumpa honom - Han vill faktiskt inte ha dig".. titeln verkar deppig, men den är inte så farlig. Den ger mer tips för tjejer som dejtar, så att de vågar stå upp för sig och visa att vissa saker inte duger. Sen försöker boken pränta in att man duger något bättre än en kille som skiter i en, inte hör av sig, är otrogen.. o.s.v. .. Jag gillar den, och jag tror att jag behöver inse att om en kille inte hör av sig/inte bryr sig.. så är han faktiskt inte intresserad, och då är det hans förlust liksom.. fast jag är en sån tjej som är jättebra på att hitta på bortförklaringar.. ska försöka sluta med det..

"Män är fegisar som hellre skulle möta domedagen än att säga som det är"

"Prioritera utifrån följande. Förlorad självkänsla kan vara svårare att spåra upp än en ny kille"


Med det säger jag godnatt

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Jag kan inte heller sova :O Vet inte vad det är med mig...

Vad är det för kurs? Förlåt om jag är opåläst ;)

Svar: vilken källa för inspiration jag är :D

2008-03-19 @ 08:27:04
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0