Underbar solig dag

Idag är en bra dag.. själva skoldagen var ganska seg, men sen satt jag och Asa i solen, vid globen och bara pratade.. Vi satt där och bara njöt av att det kändes som vår..vi lyssnade på Winnerbäck och pratade om saker som betyder något för oss nu. Väldigt skönt tycker jag.. kände mig riktigt lycklig för ett tag.. allt verkar så mycket ljusare när solen skiner. Underbart gumman!

Nu sitter jag här och halvkollar på greys anatomy.. har sett avsnittet förut, men shit vad bra det är.. vi kanske överdrev lite igår, och var lite för tjejiga.. men det är svårt för en kille att förstå den här serien.. det är inte bara att killarna är snygga och att det är en hyffsad story.. det är passionen som de har som man vill ha.. det är det jag vill. När folk inte kan motstå varandra och börjar kyssas i hissar..när spänningen alltid finns där... hela tiden..ibland är det skönt att drömma sig bort och hoppas.. gärna lite hemligt..

Trevlig kväll igår.. inte direkt partystudent, men palla liksom.. det var bra precis som det var.. fast det var jobbigt att se honom så sjuk... synd att jag inte kan göra något åt det.

En dag kvar denna vecka.. härligt.. Det känns som att det mesta har börjat lösa sig..Projektet klarnar mer och mer, teoriprov är bokat, sommarjobb fixat, jag ska klippa mig imorgon (äntligen)..och jag ser lite klarare nu..

Dags att äta och plugga lite.. hoppas att alla hade en skitbra dag i solskenet!

"He's standing there, all McGuilty, and all he's got to say is..Oh, what does this mean?"

What does this mean?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0