Vill inte vara med i hans klubb!

Ska bara skriva lite snabbt.. ska snart se filmen "tillsammans är man mindre ensam"... min trogna läsare (om jag har några?) vet att jag läste boken i höstas och älskade den.. får hoppas att inte filmen förstör bokupplevelsen bara..

Idag har jag legat i soffan nästan hela dagen och snörvlat.. hoppas att denna förkylning släpper snart.. men det tror jag.. var nere en snabbis på stan också.. tog ut pengar och laddade på telefonen.. jag kanske är lite sms-beroende..

Jag vet att kag borde skita i det.. det har han sagt till mig flera gånger, och jag borde lyssna.. men det är så mycket lättare sagt än gjort.. för inners inne så vill jag inte.. hjärtat slår ett extra slag så fort jag hör något.. när jag fick amandas sms blev jag nästan nervös.. som om jag vore där... det är ju sjukt.. samtidigt blir jag så arg också.. jag ska inte vara sån här.. jag ska vara självständig och fri..

Är någon som är 26 år för gammal?

"And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0