You can lie here.

Dagen har varit helt ok.. bättre än gårdagen iaf..

Det var ganska lugnt i skolan, och på italienskan  redovisade Petra och Elin om italienska efterrätter, så då fick vi både pannacotta och tiramisù.. väääldigt gott måste jag säga.. tror att jag älskar allt som har med italien att göra.. språket, vädret, maten och människorna.. underbart.. vill tillbaka dit snart.

Tur att det finns vackra människor som lyser upp mina dagar lite.. ni vet när man hittar någon att bara titta på.. inget mer.. och det räcker liksom.. just för att personen är så vacker.. det är inte många som man kan använda ordet vacker om.. men vissa utvalda..
I brist på annat är det väl det bästa just nu..

Jag och Asa pratade lite idag.. om att folk tycker att tjejer är så invecklade och mystiska.. men det är inte sant.. i ett förhållande så vill de flesta tjejer ha romantik, spontanitet och tryggheten.. veta att det är stabilt liksom.. jag är iaf sån.. kräver inte så mycket mer..

Nu ska jag sova tror jag.. är trött och jag tror att jag håller på att bli sjuk..

"You can lie between her legs and go looking for, tell her you're searching for her soul"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0