ALU

ALU i helgen var jättemysigt.. jag var sjukt otaggad innan jag åkte, för jag höll på att bli sjuk, vi skulle gå massor, det var varmt och jag var allmänt megatrött (mogna uttryck jag använder mig av)
Men helgen blev riktigt mysig, det blev verkligen lägerkänsla över de här två dagarna, och det är den jag söker.. helt underbar känsla.. det kan kännas piss att vakna i ett kallt vindskydd och sen behöva gå upp och tända en eld för att få något varmt i dig, och sen p.g.a. detta gå runt och lukta rök hela dagen.. men shit vad härligt det är!!
Nu är jag däremot ännu tröttare än innan (trots kaffe), lite bränd, riven på hela benen, MYGGBETT!, och lite mer förkyld.. men det var det värt!

Det känns som att den här veckan kommer att bli lättare än förra, för fy fasen vad vi kämpade då.. usch.. men jag ska försöka ta mig tid att varva ner nu.. det behövs vill jag lova.

Ikväll var konstig.. jag tycker inte riktigt om honom så.. jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det störde mig.. samtidigt som jag bara älskar att vara i hans sällskap.. jösses vad konstigt.. jag har absolut ingen koll på mig själv längre.. Var vill jag? Vad vill jag?
Det hjälper ju inte direkt när jag lyssnar på Kristina från Duvemåla, med deras otroliga kärlek.. varför är det inte så nu för tiden?

Dags för Bella-bolla att sova (eller kolla lite på green wing)

"Kristina - Minns du hur jag bad dig - Gå inte, stanna ännu en stund
Karl-Oskar -men jag var tvungen att gå när det dagades
Kristina - Allt för många gånger
Karl-Oskar - Just när vi låg i ditt rum och vi kysste oss trötta
Kristina - Kyssar och smek
Karl-Oskar - Bara kyssar och smek."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0