Asa.. min ängel

Asa är nog världens sötaste.. Du började gråta till sex and the city igår., och jag gråter när jag läser allt det fina du har skrivit om mig... Hur skulle jag stå ut med mitt liv utan dig? Det är bara du som förstår hur jag är.. ingen annan vet allt och kan hantera det. Tack för att du umgås med mig när jag är som jobbigast, och att du kan ta fjortisfyllesamtal när jag bara babblar på om ingenting.. Det känns som ett stort hål i mg när jag vet att du inte kommer vara hemma i sommar.. det är inte långt till Gbg, men som du säger så är det som Paris. Alldeles för långt bort. Vi måste verkligen ses, annars kommer jag inte orka med sommaren! Tack för att du finns! Jag skulle verkligen inte klara detta utan dig!

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0