Dags igen.

Hej igen, nu var det ett tag sen jag skrev, och det känns faktiskt lite.. Jag kan skylla på att jag har miljoner saker att göra (som jag inte gör) och att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.

Den här veckan har jag varit ledig.. eller ja, måndag, tisdag i skolan och sen "ledig".. jag började jobba kl 7 på onsdagen, det var inte så kul att gå upp så tidigt, men jobbet gick bra. Många av dem som jag jobbade med förra sommaren har flyttat till min nya avdelning nu. Det känns skönt med lite personer som jag känner redan. Nu hoppas jag verkligen att Jenny är samma Jenny som jag jobbade med förra året, det vore grymt!

Valborg firades i Mariestad.. och jävlar vad jag firade :P Vi började med att grilla ute vid Ekudden, det var kallt som fan och hemskt, men vi åt vår mat och sen gick vi. Festen fortsatte hemma hos Tilda och Sandra, och nu kom tequilan fram... Det är inte bra för mig om det ställs fram en flaska tequila som det bjuds på. Ännu sämre är det när korken är borta. Jag höll inte riktigt räkningen på hur många det blev... men fler än 8 tror jag.. det är lite suddigt i mitt minne. Kul var det iaf!
På morgonen vaknade jag och mådde ganska bra. Jag kom fram till senare att detta berodde på att jag fortfarande var lite full när jag vaknade.. för senare under dagen mådde jag inte toppen direkt! Fy fan! Jag ska nog inte dricka på ett tag nu.. det var inte roligt dagen efter.

På kvällen kom Asa hit som tur var.. vi käkade pizza, rökte vattenpipa, pratade massor, kollade på sex and the city och bara var. Det var härligt! Jag älskar dig!

Sen var det dags att jobba igen, kväll denna gången.. det var ganska segt, men efteråt åkte jag till Asa. Vi tog det mest lugnt. Drack varm choklad och åt pepparkakor.. mums! Sen däckade båda två i soffan.. det var mysigt.. På natten drömde jag världens sjukaste dröm.. om jag berättar om den så kommer jag nog att bli inlåst någonstans.. shit alltså!

Igår skrev jag klart ett arbete om fetischer.. shit vad mycket sjuka saker det finns att tända på..

En annan sak som har hållt mig från bloggen är serien "The Tudors" som jag har börjat kolla på.. helt fast är jag.. men snart är den slut, så då kommer jag nog tillbaka..
image88

Ibland sitter jag verkligen och saknar allt.. den där känslan vill jag ha tillbaka, men jag vet att det bara kommer att skada mig om jag gör det. Det skär i mig så fort jag inte vet vad som händer.. när jag får gissa mig fram så skapar jag dumma bilder i huvudet.. usch vad jag inte gillar detta.. varför kan inte allt vara bra? Varför kan det inte fungera? Varför kan inte allt vara som förut?

Nu ska jag kolla på ett avsnitt till, och sen ska jag försöka lista ut vad vi hade i engelskan, för jag glömde såklart rätt papper i skolan.

"I'll follow you into the dark"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0