"Du smälter när du tar den i munnen"

Haha för rubriken.. inte alls så porrigt som det låter. Amanda har någon sorts  fetisch för biskvier, och nu har hon hittat sina favoriter... detta var hennes förklaring :P Smart tjej.

vad ska man egentligen säga om igår.. Nice-ja, trevlig-ja, mysig-ja, oväntad-nej, förvirrande (idag)-ja, pinsam-JA!.. Men det är sånt jag har börjat vänja mig vid nu. Jag fattar inte hur han kan få det att kännas så verkligt.. det kommer jag nog aldrig att förstå. Det känns som att inget annat finns just där, just då.. (tyvärr gör det ju dock det).. Jag fattar inte riktigt hur allt kan kännas så verkligt, men sen inte alls finnas idag.. Har jag drömt alltihop? I så fall är jag en riktigt sjuk människa. På ett sätt så var jag beredd på det.. och denna gången gör det inte lika ont.. mer en tom känsla. Jag ser ingen riktig utväg för mig just nu.. Hur ska jag göra för att komma loss? Vill jag ens komma loss? Jag är inte så negativt.. Jag trivs så bra när det funkar...

Skit samma.. Imorgon börjar jag kl 12, och det är nästan värt att fira. Jag lär nog fira det med att gå och lägga mig snart. Jag har precis legat i ett varmt bad i över en timme, så jag är ganska mör just nu.

Var förövrigt och lyssnade på ett föredrag om Klamydia och kärlek idag.. Carl-Einar Häckner är verkligen grym! Jag skrattade som fasen, och ändå fick han fram sitt budskap! Så sjukt bra! Det borde alla gå och se... Nu är jag lite småkär i honom :P

Dags att sova.. Jag avslutar med de sanna orden i häftet vi fick av Häckner.

"Kanske - Kontakt - Kompis - Kafé - Kramar - Känslor - Konsert - Kär - Krogen - Kanon - Kyssar - Kel - Känslor - Kroppar - Kåt - Känna - Klämma - Knappar - Kondom?! - Knulla - Klantig - Klamydia - Krångel - Konflikt - Kyla - Krasch - Kurage - Kommunikation - Kontroll - Kur - Kry - Kämpa - Klok - Kompis - Kram - Kel - Kärlek"

(Vi har missat några steg)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har varit kär i Carl-Einar Häckner sjukt länge. Han är mannen i mitt liv (:

2008-05-23 @ 11:16:27
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0