Hemma hos Asa

Nu är jag hemma hos Asa, vi ska egentligen skriva klart loggböckerna, men palla :P

Vi är förövrigt KLARA MED PROJEKTET!!! Det blev vi igår.. så jävla härligt.. jag började nästan gråta när vi skrev ut det.. så jävla härligt. En dag för tidigt också, så sjukt skönt!

Snart ska vi äta lunch, och sen ska vi åka in till skolan igen.. sen ska jag repa med musikgymnasiet tror jag, för jag ska tydligen vara med på deras vårkonsert igen,.. Ikväll är det dags för sista ALU.. jag är så otaggad, för jag är så trött.. men det är bara en helg, och sen är det klart liksom.

Vad har hänt? Varför känns det så bra helt plötsligt? Jag är så naiv, för jag vet ju mycket väl hur det pendlar, så jag kan inte lita på att det håller sig såhär.. men just nu känns det bra med vår vänskap.. nu gäller det bara för mig att få bort de andra tankarna.. de som vill mer.. klurigt.

Nu ska jag äta.. Puss hej!

"Nu har vi rest oss, går med ryggen rak"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0