It doesn't have to be this way

Sitter och lyssnar på Nathan och Eds band.. riktigt grymt faktiskt.. http://www.myspace.com/tremorsonline
Saknar alla engelsmän massor måste jag säga. Det är så surt att jag inte kan vara med på lägret i sommar, men jag tänkte vara med så mycket som jag kan på familje veckan. Måste liksom träffa alla igen. Hoppas att Rosa, Graham, Jennie, Nathan och Kate V följer med.. kan inte fatta att det är fyra år sen jag träffade dem. Helt sjukt.

Glömde berätta om kullenfestivalen. Jag hittade min framtida man där. Han var lång, söt och rödhårig. Han fyllde år då också :) Men eftersom det är ödet att vi kommer att gifta oss så behövde jag inte flörta med honom då.. vi kommer liksom ses igen.. det är förutbestämt... så det så..

Erik var världens sötaste där också...hur ska jag berätta för honom att jag har hittat min man? Vi skulle ju gifta oss också.. jag får kolla vad han tycker om månggifte.. Erik stod framme vid scenen och var något vaktliknande.. Älsklingpussissnuttigullullull.

Nu ska jag inte klaga mer.. bara försöka glömma.. det blir svårt, och om jag känner mig själv så kommer det inte fungera.. men just nu ska jag inte skriva mer här.. det kommer bara förstöra.

"And the world won't stop"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0