Jag hittade en lista...

... över hur den perfekta pojkvännen ska vara.

1. Han älskar dig för den du är.
2. Han visar och säger alltid hur han känner.
3. Han skickar gulliga sms under dagen och på kvällen och berättar hur mycket han saknar och älskar dig.
4. Han tycker alltid att du är den finaste tjejen i rummet, var ni än är.
5. Han är en Gentleman som tåler ett nej utan sur min.
6. Han visar upp dig även om du har mjukis på dig.
7. Han ringer upp dig tills du svarar om han har gjort dig sur och fått dig att slänga på luren i örat.
8. Han lever för dina kyssar.
9. Han håller vad han lovar.
10. Han skulle göra allt för dig.
11. Han trycker dig alltid närmare sig, tar dig i handen eller visar på annat sätt att det är just dig du älskar, när han pratar med andra tjejer.
12. Han skulle aldrig svika dig.

Frågan är ju då.. finns det sånna här människor? Och hur länge står man ut med allt i längden. Jag skulle känna mig väldigt dålig med en sån kille.. för jag är tjurig ibland, och jag talar inte alltid sanning, och jag sviker folk, och jag är inte finast i rummet.. Men några saker på listan skulle jag inte tacka nej till.

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0